Test Maf Dan Tangan Yang Injured....

Tadi pagi ada test Maf, nak kata senang tak, nak kata susah....memang susah tapi senang sikit dari kelas-kelas lain....agaknyer la. Tapi tadi masa aku buat test, my right hand and arm still rasa sakit lagi.... dan terpaksa letak pen atau pensil lepas beberapa minit menulis. So keje aku angkat pen, letak pen je la.....huhu. The same thing goes for Kuiz Far tadi...naseb baek ada a,b,c dan sikit jek soklan subjektif. 

Tadi kat kelas bebudak team futsal aritu tu pun kata sakit-sakit badan.....haha takpe next time kita masuk lagi,k. Tadi aku ngusik Si Fatiyah, ak kata kat dia...."ai mintak autograf ngan star bola jaring bleh", dia jeling jek kat aku cam biasa...haha.Aku kalau tak ngusik bebudak ni x leh lar....haha yer la kan. Aku kalau dok diam-diam akan jadik ngantuk giler....apatah lagi assistant aku, si Sally ni, kalau aku tak usik dia, dia akan usik aku....ish ish yer ke. Tadi pun aku kata kat Qilah, aku rindu dia ....... sebab nak mintak tolong dia...hehe pendek kata ada udang di sebalik mee ar....haha. Sebenarnya nak mintak tolong untuk dia aturkan interview nyer  turn....sape first sape second sebab next week aku tak datang kelas BEL sebab aku dah diinterview 2 minggu lepas. 

Petang tadi aku wat keje gile sket,  (keje-keje gile dah sinonim dengan insan yang bernama  Acap....hahaha) petang tadi aku dengan tangan injured tu nak gak turun ke court skuash untuk men skuash dengan alasan nak test tangan dah ok ke belum....bawak motor pun kene elak guna ibu jari ni pulak nak men skuash....memang nampak weird sangat lar...haha. Tadi men dengan bebudak GPMS, Wan, Adi, Najwa, Min ngan Mim. Kira ok gak lar aku men ngan diaorang ni walaupun tak lama sebab tak dapat tahan sakitnya tangan aku bila pegang raket skuash....(bayangkan camner pegang raket skuash tanpa menggunakan ibu jari...huhu)

Comments

Popular posts from this blog

Lirik Pak Ude

Ya Hafizu Ya Syafi, Wahai Yang Menjaga Dan Yang Menyembuhkan, Jagakanlah & Sembuhkanlah

Kolej Matrikulasi Perlis