Followers

Tuesday, 20 April 2010

Nak Cari Mouse....

 Buat sesiapa yang ada mouse lebih boleh la bagi aku pinjam ek sebab tah camne mouse aku boleh pulak rosak. Mouse yang dimaksudkan bukanlah Mickey Mouse atau Minnie Mouse tetapi adalah tetikus yang menunjukkan arrow di dalam sesebuah komputer. Entah camne semalam mouse aku pula boleh terbukak dengan cara ganasnya, bukan bermakna aku ganas tetapi yang penting dan menjadi konklusinya sekarang memang mouse tu dah tak boleh nak pakai.....huhu. So sesiapa yang cukup dermawan, hartawan dan chek wan...sila lah pinjamkan kat aku dan agak-agak dah rosak nanti aku pulangkan balik ok. Untuk hubungi pemilik blog sila contact dengan mickey mouse yang kat atas tu. Kerjasama anda diucapkan ribuan juta melon tima kasih. 


  Nilah tikus, tikus era milenium....kalau boleh bagi pinjam mouse yang bluetooth je pun dah ok dah....

No comments:

Other Topics