Futsal @ Money Tree Part 2

Alhamdulillah tadi akhirnya dapat gak wat comeback as Goalkeeper, ramai member yang aku jumpa pas game kata......"giler ah ko Cap, kamikaze betul. One on one pun ko pakai masuk jek kalau aku, aku dah cuak dah....". Hehe....memang sumtimes insan yang bernama Acap ni akan bertindak giler. Memang betul orang kata, keeper kene kuat mental, tadi team aku menang 1, seri 2 dan kalah 1. dan seri yang terakhir menyebabkan team aku tak layak ke pusingan seterusnya, memanglah team aku tak menyalahkan aku, tapi boleh bayangkan tak, bagaimana keeper yang sepatutnya menjaga tiang gol akhirnya menyebabkan team tidak layak ke suku akhir...huhu. Tapi well done to my team....especially Ehsan ngan Zack, cayalah Kapten Palapes....haha.

Lepas jek balik tengahari tadi, Amin call aku, dia kata Dr Zu marah aku sebab tak ramai yang turun Program Money Tree arini.....out of 100, 14 jek yang mai...huhu sori la ek Dr Zu, sebab ramai part 6 yang join game Sukan Fakulti arini. Amin gak kata banyak makanan lebih, aku kalau ikutkan ati nak jek mai....bukan join program tapi abehkan makanan....hehe. Acappp....Acapppp...ape nak jadik ni...
Tapi balik dari Sukan Fakulti ni aku bawak dua cenderahati, satu kat jari, satu kat kaki. Jari cam bengkok jek sebab rembatan-rembatan ala-ala Ronaldo dan Maradona dari team2 yang dilawan tadi dan sekarang tengah mencari ais untuk meletakkan tangan aku ke dalam ais tu while bruise at my right foot sebenarnya dari dua tiga hari lepas masa training ngan budak-budak Sains Sukan. That is why kalau sedar arini aku tak banyak maen guna kaki walaupun maen Futttsellll....(KeyEL, KeyEL). Nasib baek esok ada satu kelas jek (CRG)....

Okeh lar pas ni nak sambung wat CRG and nak study le....2 minggu je lagik nak Final...hope u'll hope the best for me as well as I hope the best for u all.

Comments

Popular posts from this blog

Lirik Pak Ude

Ya Hafizu Ya Syafi, Wahai Yang Menjaga Dan Yang Menyembuhkan, Jagakanlah & Sembuhkanlah

Kolej Matrikulasi Perlis