Followers

Monday, 19 April 2010

Bali Indonesia....

Nampaknya hari ni aku sorang gak la kat bilik sampai ujung minggu ni sebab member baik sebelah katil aku nih gi Bali....huhu. Eh orang nak exam dia boleh pulak g jenjalan...eh mamat ni memang ar. Mentang2 lar ko tunggu siapkan thesis jek and x de paper. Tak yah la beli ape2 kat aku ek sebab aku rasa benda yang ada kat sana pun lebih kurang jek yang ada kat Malaysia nih so sokonglah industri tempatan ok. 

Bali Island, Indonesia

Tapi kalau rasa-rasa ade jumpa bom ke apa ke boleh la buat buah tangan sebab Bali dah berapa kali kene bom nih. So kalau bom jadi buah tangan nampak sikit keeksotikannya.....

Hope u enjoy your vacation and bon voyage....and jangan lupe ko nyer thesis tu....hahaha. 

No comments:

Other Topics