BEFORE BALIK SHAH ALAM JENJALAN KAT UO SUPERSTORE IPOH...

Just now I went to Uda Ocean Superstore to jenjalan with my family and have a dinner after fetch Abah at his office before back to Shah Alam tomorrow evening. There we jenjalan and take our dinner...hehe eat western lar today...Chicken Chop and Salmon ape tah, tak leh blah ler...naseb baek kat Ipoh murah kalo kat Shah Alam aritu kat Jaya Jusco Bukit Raja pergh sumer sekali dekat RM60 gak ar kat Ipoh RM40 jerk...hehe bukan berkira tapi berjimat.


Uda Ocean (UO) Ipoh
 

Food Court UO Ipoh


Lagi banyak kerusi kosong dari yang ada orang sebab orang baru balek keje...



Pergh....kosong giler..kalau tengahari sesak giler...


After that we went to The Store to find a softboard for my room...hehe before balik I want to make sure my room really really in a good condition. Bilik menggambarkan tuan nyer bilik, kalau bilik messy, tuan bilik pun maybe messy gak. So kalau bilik kemas cam bilik aku, tuannyer....hehe perasan plak aku.

Malam ni aku nak gi Gerbang Malam plak sbb nak carik hadiah yang Halim mintak tlg ak beli...untuk penceramah tak silap aku yang nak dibagi time majlis penutup sok. Dier mesej aku pagi tadi tapi petang baru jawab...hehe nak wat camner...enset dah kong ar betri...Hehehe....tu yang best tu balik Ipoh...asyik jalan2 jek aku...


Gerbang Malam.....

Tadi call baby, janji nak tengok wayang ngan dier plak kat JJ Bukit Raja biler ak balek ni Insyallah....tapi citer ape plak ek....ermmmm citer 2012 kot sbb ak tak tengok lagi...

Comments

Popular posts from this blog

Lirik Pak Ude

Ya Hafizu Ya Syafi, Wahai Yang Menjaga Dan Yang Menyembuhkan, Jagakanlah & Sembuhkanlah

Kolej Matrikulasi Perlis