Followers

Tuesday, 22 September 2009

Malam Raya...seronok vs sedih

Buat pertama kalinya, aku, mama ngan adek2 aku tak menyambut malam raya dengan abah. Yelah, nak wat camner dah keje kan. Abah cuti dua hari jek, tak berbaloi untuk balik..huhu.

Sebenarnya dalam hati aku terdetik yang raya takkan jatuh pada hari Ahad tapi akan jatuh pada hari Isnin, tapi setelah Penyimpan Mohor Besar Raja mengumumkan raya jatuh pada hari Ahad, aku pun apalagi melompat paling tinggi ar..haha.

Tapi ader sorang budak ni yang aku kesian, Si Krol, member aku yang balik petang tu tapi sampai malam raya tak sampai sampai rumah...huhu sian dia. Ni gara-gara kelas TAX ar ni..banyakkan bersabar la ye Yob.

Malam raya  lepas pengumuman raya tetap disambut dengan meriah, tapi tahun ni takder mercun ngan bunga api alahai boringnyer...huhu. Aku penuhi malam tersebut dengan makan, makan dan makan....haha.


Gaya Mat Buncit di malam raya..haha

Hensem gak kan, Mamat Bun ni....hahaha


Ngan Baby beso....

Depan rumah...tak sempat nak posing..huhu
 

No comments:

Other Topics