First Day On My Blog


Orang nak berblog aku pun nak berblog tapi sampai biler aku bleh update blog ni entah ar...haha
Tapi takpe cam orang jepun kata gambate, orang Korea kata cayo-cayok, dan orang Itali kata spagehetoris yang mane membawe maksud konsistensi membawa kejayaan aku akan cube mengekalkan blog ni...haha. Sehingga cucu cicit aku...huahhuah.

Hari ni hari ke 21 kita berpuasa, pejam celik pejam celik macam semalam baru kita berpuasa. 9 hari lagi puase, lepas tu raya pas tu banyak program pas tu exam.....huhu. Tah ar, aku pun tak tau camner tapi nampak cam ok jer, tengok jer ar result nanti..huhu. Bleh tercapai tak target ak dan bleh tercapai tak objektif aku nak wat praktikal kat luar. Doa-doakanlah ek...

Sebenarnya aku dah terfikir camnerlah aku time part 6,7 ngan 8 nanti as pelajar yang belajar jer...huhu tak dapat ku bayangkan. Tapi nak wat camner aku dah setkan pada sem-sem depan fokus aku to study, tak merancang untuk buat bisnes. Tapi tengok ar masa akan menentukan segalanya.

Before I leave today riddle is
What is longest and farest from us?    

Comments

Popular posts from this blog

Lirik Pak Ude

Ya Hafizu Ya Syafi, Wahai Yang Menjaga Dan Yang Menyembuhkan, Jagakanlah & Sembuhkanlah

Kolej Matrikulasi Perlis