Dia Pilih KLCC Doh.....

Erti cinta tu besar. Cinta yang hakiki kepada Allah, cinta yang mulia kepada Rasul & Ibu Bapa. Tapi cinta kepada BF @GF tu pula camne....ha3...speechless ar tu. Cinta dalam konteks pemikiran kita la kan, adalah bukan sekadar "I like U, U like Me", tapi ia lebih dari tu. Bagi kita, cinta adalah " I correct U if You 're Wrong, U also must correct me if I'm Wrong". 

Sejauh mana pun cinta, sayang etc. (tambah sendiri ek) kita kepada BF @ GF, jangan sesekali mengeluarkan ayat "You are everything" because of what? Kalau kita kata camtu dimana letaknya Allah, Rasul dan Ibu Bapa di hati kita. Kita tak tahu sejauh mana cinta tersebut akan pergi, tapi Cinta kita kepada Allah, Rasul, dan Ibubapa akan kita bawa sampai kita mati.
Pengorbanan apa yang telah BF@GF kita buat? sedangkan pengorbanan Mak Ayah lagi besar, kalau bukan Allah limpahkan kasih sayangnya rasa2nya ada tak wujud perasaan cinta dalam hati kita? Tepuk dada, tanya "Kaunter Pertanyaan". 

Ok la tu gtg  coz nak men skuash....he3. Tinggalkan korang dengan satu video yang menunjukkan betapa semakin moden kita, semakin tak bertamadun sesetengah dari kita.


"Sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian kena cukai pendapatan."

Sekian terima kasih.

Pengajaran: Buatlah pilihan yang terbaik dengan memilih KLCC =)

Comments

Popular posts from this blog

Lirik Pak Ude

Ya Hafizu Ya Syafi, Wahai Yang Menjaga Dan Yang Menyembuhkan, Jagakanlah & Sembuhkanlah

Kolej Matrikulasi Perlis