Followers

Sunday, 5 September 2010

Pusat Islam Dihatiku...

 Projek Minaret Pusat Islam ni x silap aku mula pertengahan tahun lepas, so tempat sembahyang Jumaat pengganti adalah di Pusat Sukan. Alhamdulillah akhirnya baru2 ni siap gak projek pusat Islam ni walaupun banyak isu disebalik penyiapan projek ni. (Ape isu tu x yah cerita ar coz pose kan....).

Banyak paip untuk tempat mengambil wudhuk ditambah di hadapan Pusat Islam @ PI

 Di dalam ruang solat lelaki yang lebih class....

Kawasan mengambil wudhuk yang lebih besar, selesa dan lebih banyak kemudahan pili2 air  disediakan.... Eh ko wat pe lak tu Dini?

 Tengok dari luar je x masuk...ha3.

Pemandangan Masjid Negeri dari PI

Kolej Jati....3 tahun dok sini...
Dalam mengambil bebanyak gambar ni, lupa lak nak tangkap gambar depan PI ni....apala Cab tu pun leh lupa ke? Xpe next time mai lagi ambek gamba depan lak.

No comments:

Other Topics