Next Task....



Kelmarin buat kerja yang biasa aku buat, tagging asset...cuma kali ni bukan bengkel flagship. Bengkel ni X jauh pun dari pejabat just a few minutes coz dia dalam kawasan Shah Alam gak kat Seksyen 24. Kali ni just dua aset je.....Waste Oil Receiver ngan Scissor Lift, sebenarnya banyak gak benda teknikal pasal kereta yang aku belajar sejak mula praktikal kat sini. Sampai member team finance kata, aku yang jaga suma asset syarikat ha3 banyak la.....

Chosen one...

By the way sebenarnya bersyukur sangat coz mana ada trainee2 yg lepas yang dapat keluar cam aku gi flagship ngan garage2 customer. Tu yg Encik Izad cakap, 

"memang syarikat ni tunggu kamu ngan aku je untuk tag asset-asset ni that is why kenapa trainee sebelum x berpeluang cam kamu...."   

Bukan berbangga diri keh, tapi alhamdulillah la dalam menjalankan tugas kat opis yang berlambak dapat gak berpeluang keluar. Insyallah pas ni akan keluar Selangor untuk ke tempat2 klien yang len plak kat Perak ngan Penang. 

Tapi yang menarik hati masa gi tempat klien aritu adalah gambar kat bawah ni. 

Tengok dari jauh cam x de apa2

Tapi dari dekat aku tertarik bila dia kata x terima duit RM0.50 palsu....

Benda ni sebenarnya dah lama, cuma aku just terfikir, kalau x leh masukkan syiling palsu 50sen, so syiling 10sen ngan 20sen palsu boleh la.....lagi best kalau letak black money coz dia tak tulis pulak

Perhatian
Mesin tidak menerima Black Money


Comments

Popular posts from this blog

Lirik Pak Ude

Ya Hafizu Ya Syafi, Wahai Yang Menjaga Dan Yang Menyembuhkan, Jagakanlah & Sembuhkanlah

Kolej Matrikulasi Perlis