Jalan-jalan Raya....

Sebenarnya x banyak sangat berjalan raya kali tapi yang bestnya first time dapat pergi beraya dengan teman-teman yang dipanggil opismate.

Sabtu: 2.00-4.00ptg: Rumah Encik Shakirin, Accountant UPD (UMW Pennzoil Distributor) --> Cute Lamb

Rambut aku cam x sikat jek....hu3

Ngan Kak Sab...one of the makcik...ha3

4.00Ptg: Rumah Akak Financial Controller (Kak Jun) ---> Agogo
 Gambar x formal k....


Nak gak aku bergambar eh....hua3...

Kol 5.30: Raya kat rumah akak tiri aku (Kak Sally) --> "39"

 Kak Sally tq buat air....sedap...rasa cam air oren :)

Kol 6.30: Raya kat rumah financial controller gak, Fairus....--> Tapau?

Sape amek gambar agak2nye eh?

Sya: Acap amek sket aku x abeh ni.....
Acap: Makan je kang kalau x abeh bagi aku
Last2 licin.....ha3

Kol 9.00 malam:  Rumah Tasya ----> Sape wat air? 

 "Akak jejaga ngan orang sebelah akak tu" :D

Ngan rambut yang serabai setelah beraya sampai kemalam....half day je pun kan?

"Satu singgit satu singgit" Tuan rumah jual kueh raya....


Ahad:  Rumah Terbuka Pennzoil kat Rumah GM Taman Melawati ---> Open House @ Nikah?
 
Depan Opis...UMW jadi WMU (cermin)

Yup, that's it....a completed Makciks yang aku teman ke OU lepas Open House :D

Mengambil gambar aiskrim ni tatkala tunggu all the makciks ni amek makanan...


Geram tol aku dengan budak kecik belakang aku tu comel sangat cam nak cubit2 je pipi tapi seb bek bos aku a.k.a supervisor aku ada...terbantut hasrat...he3


Ngan Orang2 kuat credit control UPD.....

With GM UPD Encik Lan....
sempat lagi dia cakap 
"Acap I suka u pakai camni, nak keje ti cakap..."
Speechless aku kat situ....men3 ke serius.... 

Before balik teman makcik2 ni gi OU untuk window shopping, actually first time g OU selama ni  aku lalu je. Xde apepun rupanya.......


Malam isninnye lak gi rumah open house opismate member Wan Nadzir and Co., Kak Ana, actually aku gantikan Halim je. Seriau aku bila Abby bawak kete...dah la aku x kawen lagi....ish3....

Comments

Popular posts from this blog

Lirik Pak Ude

Ya Hafizu Ya Syafi, Wahai Yang Menjaga Dan Yang Menyembuhkan, Jagakanlah & Sembuhkanlah

Kolej Matrikulasi Perlis