Kini di Putrajaya, Seremban dan Melaka....

Alhamdulillah setelah selesai kerja melawat dan kerja-kerja pemeriksaan atau "inspection" asset di 5 buah garaj di sekitar kawasan Selangor dan Kuala Lumpur. Kini tiba pula masa kami untuk turun ke bengkel @ Flagship di Putrajaya, Seremban dan Melaka. 
Putrajaya....gambar sekadar hiasan, tak gi pun sini...haha.... 

Di kawasan Putrajaya nampaknya berlainan sedikit dengan kawasan-kawasan lain sbb garaj atau bengkel membaiki kereta diletakkan di suatu kawasan yang sama means sebuah kawasan lot kedai tu hanya untuk bengkel semata-mata yang terletak di Presint 12. Mungkin ramai yang dah tahu tapi aku baru je tahu....haha. 

6th Flagship kat Putrajaya....

Esoknya dua Flagship menjadi tumpuan kami iaitu di bandar Melaka ngan Seremban. Bertolak seawal kul 8.15 pagi, awal ke tu?....haha. Sesampai je di bandar Melaka, kami terus ke bengkel tersebut dengan asset checklist dengan tangan dengan amaun yang beratus ribu, tu baru untuk satu flagship@bengkel...kalau sepuluh? X ke berjuta, that is why kerja-kerja tag asset & asset identification ni jadik too important. 

7th Flagship Visit at Melaka

8th Flagship in Seremban

Alhamdulillah waktu lunch hour tu Encik Hamizad belanja...heheh....tq ar sesusah jek. Dan berjaya jugak menjejak kaki ke Star Buck Jaya Jusco Seremban sincerely my first ever walk into the Star Buck....bukan apa cuma aku kan ke kedekut sket so nak ke Star Buck jangan harap ar...haha. (Bukan pe, kan ke Israeli Brand tu...huhu). 

 One of the company asset that I always tag, how much u think it is?

And today we will visit the last garage at Seksyen 23 and Subang Jaya, insyallah. Go go UMW Pennzoil...I'm rooting for u...haha.

Comments

Popular posts from this blog

Lirik Pak Ude

Ya Hafizu Ya Syafi, Wahai Yang Menjaga Dan Yang Menyembuhkan, Jagakanlah & Sembuhkanlah

Kolej Matrikulasi Perlis