Tagging Asset Vs Asset Tagging

Alhamdulillah merasa gak nak kerja kat luar office ni bila ada assignment baru dari bos a.k.a akauntan UPD, kerja yang dimaksudkan adalah keje mentagging asset kat sembilan buah flagship @ Bengkel kereta yang ditaja Pennzoil kat seluruh KL & Selangor and insyallah next week di Melaka dan dalam tengah bulan kat Putrajaya.

1st Flagship

Kerja kat luar ni best coz bila waktu lunch ada orang nak belanja...alhamdulillah...burrppp..hehe. Tag asset ni tak lama, yang lama tu perjalanan nak ke flagship tu.

2nd Flagship

Sebelum nak ke flagship ni aku kene pastikan list untuk semua item yang akan ditag ada sekali ngan amaun dan nombor aset dia dan memastikan nombor aset tu ditulis pada tag yang akan ditampal kat aset2 ni. Tq bebanyak la Tasha ngan Nurul coz tolong aku tulis aset number tu.

3rd Flagship

Masa pi first bengkel tu memang pening, mana satu le nak tag nih....sep bek Fairus tau banyak pasal benda2 bengkel ni dan dengan bantuan Chief Mechanic, boleh gak keje tu disiapkan. Penat gak ar tapi best.....

4th Flagship

Next week insyallah akan ke Melaka lak, tag aset Penzoil kat bengkel kat sana. Aku rasa le kan lelama aku leh ingat bebenda nih, jack, air operated brake, power steering changer, 1/2 sq air gun,scissor lift, post lift, platform apetah tu ngan banyak lagi le item-item teknikal yg aku belaja kat sini.

5th Flagship

Lepas je melawat flagship2 ni, tugas aku menyiapkan report...report apa ermm tu P&C. Apapun yang pasti pengalaman ni memang best ar, really like it to do practical here at UMW Pennzoil Distributor, a product from US. Although almost everyday I back home at 8pm (kalau banyak sangat keje ar...haha)  tapi yang bestnya setiap hari Rabu ngan Jumaat mesti ada match futsal ngan bebudak kat UMW nih....ih best ar.

Comments

Popular posts from this blog

Lirik Pak Ude

Ya Hafizu Ya Syafi, Wahai Yang Menjaga Dan Yang Menyembuhkan, Jagakanlah & Sembuhkanlah

Apa sebenarnya Skandal Enron @ Enron Scandal???