Followers

Saturday, 10 July 2010

Aku la Ni....

Aku ni x de la baik sangat


Aku ni kadang-kadang ada jugak solat lima waktu yang tak cukup

Aku ni bukannya bijak sangat pun

Aku langsung x peramah dan lebih suka berdiam diri jek (kadang2)

Aku x de la lawak sangat....asyik serius jek...nak tengok pun cam nek gerun jek, cam pak misai pun ada....

Aku ni jenis yang suka heboh-heboh cam Sure Heboh wat sikit citernya banyak....

Aku suka sangat overconfident dalam banyak benda yang mana akhirnya keoverconfidenan aku memerangkap diri sendiri....

Aku gak suka memutarbelit fakta yang ada untuk menjaga hati orang kat sekeliling aku....aku tak suka tengok orang sekeliling aku sedih....

Kalau nak cerita kelemahan diri sendiri memang banyak ar wat satu buku log praktikal pun takkan abis....

Sekian tq....

P/S: Ada gak orang tulis post camni eh....haha

1 comment:

HiGHNeSS FiQ said...

acap: kau adalah kau.. hehe.. ade je org bt post cm ko, dah byk..hee~

btw, wei shenme??

Other Topics