Test Korea.....

Esok malam aku akan ada Final Korea. Tengkiu very much to madam Tiara (Truly Korean) atau dalam Korea kita sebut "Hangguk SaramiYeyo" dialah yang telah mengajar aku Korea ni selama 3 semester. Walaupun kadang-kadang aku rasa kenapalah aku ambek bahasa ni namun dialah yang bagi semangat untuk meneruskan jugak, thank you very much madam for everything that you help us.

Actually one of the thing that make me proud of her is she using our national car brand,Proton Waja. Yelah kan kita orang Malaysia sebok2 nak guna keta luar (x semua), orang luar pulak yang guna keta kita...haha aku rasa orang Malaysia yang guna keta luar patut segan ngan dia.  Walau apapun jawapan yang diberikan tapi pada pendapat aku sapa yang nak sokong industri automobil negara kalau bukan kita (Ceh.....cakap macam aku dah ada lesen jek...haha, 14 aribulan test JPJ).

Whatever it is I also hope that all my friends, who will take this paper tomorrow do the best and "ganbate bete, ganbate..."

Comments

Popular posts from this blog

Lirik Pak Ude

Ya Hafizu Ya Syafi, Wahai Yang Menjaga Dan Yang Menyembuhkan, Jagakanlah & Sembuhkanlah

Apa sebenarnya Skandal Enron @ Enron Scandal???