A Day Before QMT...

Alhamdulillah arini Allah memberikan kudrat untuk ke PTAR dari jam 10pg sampai jam 6 petang waktu Tokyo ..haha. Semalam plan nak study ngan Mirul ngan Amin, last-last aku ngan Sham gak coz Mirul x datang dan datang time aku balik rumah jap and balik before aku sampai balik ke PTAR, Amin lak join study dari jam 2 petang waktu Brazil. By the way happy birthday Sham sedarlah betapa dirikau dah makin tue ek Sham....haha. Yelah mana taknya, awal-awal datang kat PTAR tu dia tanye tak nak wish dia ke....weh aku ingat la hari penting member aku. 

Tadi sempat gak call "The Canadian Guy" dan alhamdulillah panggilan aku terjawab dan dia kata dia kat KLIA kat bahagian luggage. Selamat duit aku.....hope so. Aku gtaw dia nanti aku call dia afterwards coz dia agak busy tadi.

Tapi kan boleh pulak tengah-tengah study tu enset termampuih pulak...ermmm then balik jap ar charge dalam kol 1 camtu sampai kul 3, tah camne boleh lupe pulak nak charge semalam..huhu. Ramai gak bebudak yang aku jumpa tadi lagi-lagi Presiden nombor 1 puluh APACS, Atman ngan Bendahari Kehormat dia tah aku pun dah lupe nama (sori....huhu). Diaorang ada trial next week so this week study week. I really respect Atman who is a great leader (President) with an excellent result (beberapa kali best paper CAT & ACCA). Sebenarnya aku jumpa Man (nama yang aku panggil Atman) time sem 3 kot masa aku jadik JPK Jati dulu kat Surau. Dulu rajin la g surau, sekarang ni hampeh nak gi Surau pun pikir sepuluh kali....huhu.

Skang ni berenti jap and insyallah akan sambung balik study kol 8 malam kang and dalam jam 9 malam kang nak kene gi bilik Aqran lak nak edit skrip Korea before shooting esok....tak tau le jadik ke tak, tapi plan camtulah.  We walk our plan kan....chewah

Comments

Popular posts from this blog

Lirik Pak Ude

Ya Hafizu Ya Syafi, Wahai Yang Menjaga Dan Yang Menyembuhkan, Jagakanlah & Sembuhkanlah

Kolej Matrikulasi Perlis