Another 2 Killer Papers....

Alhamdulillah lepas gak menjawab final subjek MAF630 tadi...susah???? Ermmm entahlah...ramai yang kata x dapat jawab soklan satu tadi, 20 markah kot...huhu.Pas je exam..lepak jap kat seksyen 2 beli makanan sebab lapor sangat then baru g semayang jumaat kat Masjid Negeri...mendalam isi khutbah yang khatib sampaikan tadi pasal pemimpin, tanggungjawab dan amanah.

Lepas tu lepak jap kat bilik sebab dalam kol 3petang camtu nak jumpa Auntie Sue pulak nak amek kontrak sewa rumah ngan Krol and Alim.Chek tu chek ni, baca tu baca ni...sume ok except nama aku yang disilap eja...huhu.Ade ke eja nama aku Asraf...ish....then yang paling penting 2 esei aku untuk Kempen Budi Bahasa Budaya Kita berjaya gak aku anta kat Pusat Kebudayaan tadi, confident jek Khai kata kat HEP tapi actually opis dia kat Seroja.Xpe xpe...ko tak bersalah, yang penting esei tu dah pun dihantar.....(sejak bile pulak salah ang ek Khai...haha)

Disebabkan next paper Isnin so lepak jap kat bilik bebudak ni untuk men my favorite game PES2010....hahahaha aku menang...cube next time ek Alim tapi x leh men lelama sebab dah janji ngan Syam nak lawan dia skuash petang ni although daripada 5 set, aku menang satu jek....huhu.Jadi la kan, daripada x menang langsung.....

Malam ni insyallah, nak cover satu @ dua chapter math then next morning g PTAR nak cover FAR lak...insyallah. Kita merancang Allah menentukan dan perancangan Allah itu lebih baik dan tepat berbanding perancangan kita hambaNya.     


Comments

Popular posts from this blog

Lirik Pak Ude

Ya Hafizu Ya Syafi, Wahai Yang Menjaga Dan Yang Menyembuhkan, Jagakanlah & Sembuhkanlah

Apa sebenarnya Skandal Enron @ Enron Scandal???