Futsal & Rumah Sewa....

Semalam dalam kol 10malam, ak, ngan bakal bebudak rumah aku carik rumah di luar untuk next semester dan part 8 nanti. Bukan kami x sayangkan jati cuma kadang-kadang apa yang kita sayang tidak semestinya milik kita dan selamanya milik kita. Aku dah tinggal kat bilik kesayangan aku ni 4512 selama hampir 1 tahun 6 bulan, so sayang sangat kat bilik ni. Bilik nilah yang menyaksikan pelbagai perasaan dan jugak kerenah aku. Bilik ni jugaklah yang terpaksa mendengar aku menyanyi pada setiap masa....hua hua hua. (other than my roomate....haha)

Tempat yang menjadi tumpuan adalah di Seksyen 8 dan g tengok rumah dia, tapi pilihan yang ada sume tinggi-tinggi cam "Penthouse"....chewah...haha. Bukan kami xnak exercise dok kat "Penthouse" ni tapi tapiiii....tapiii....(ape ek nak carik alasan....hehe).

Pilihan kedua kami di Seksyen 7 tapi yang menjadi kebimbangan adalah tentang level of safety dan ketinggian Penthouse dia yang berada di tingkat 6 yang mana macam tinggi jek. Risau jugak dengan kadar kehilangan motor kat sana....cukup tinggi. Mengikut statistik yang dikeluarkan oleh Inspektor Sahab (dalam citer Kluang Man)....kecurian motor di Seksyen 7 hampir mencecah 3.5 juta setiap tahun. Samaada statistik ni benar atau tidak, itu kena tanya dia.

Smalam gak aku sebok mencongak formasi yang nak digunakan next week untuk futsal competition nanti. Aku x taw ar nak men mane, rase2 nak men GK, dak pun men kutip bola pun ok gak.....haha. Until Tuesday next week, it is quite impossible to do training coz 2 test hujung minggu ni. Kami pulak bukannya selalu men futsal, men skuash ngan badminton tu slalu le.. so target kami untuk join futsal kali ni adalah untuk menjadi lalang yang menganggu pasukan gergasi untuk menang....hahahahaha (sambil gelak cam Red Devil yang menang lawan The Reds aritu)....


Okeh lar, jam nak menunjukkan kol 8.07 pagi saya nak gerak pi kelas nih....hari ni kelas Far ada group asessment plak. So cayo cayok la Acap.....Have A Nice Day To All My Readers....

Comments

Popular posts from this blog

Lirik Pak Ude

Ya Hafizu Ya Syafi, Wahai Yang Menjaga Dan Yang Menyembuhkan, Jagakanlah & Sembuhkanlah

Kolej Matrikulasi Perlis