Futsal @ Money Tree.....

Tengahari tadi ak dapat call dari Dr Zu, Timbalan Dekan Hal Ehwal Pelajar, dia mintak untuk menjaga registration Program Money Tree ahad ni. Masalahnyer, aku x gi Ahad ni sebab ade futsal...hehe. Sebab supposely Money Tree ni dibuat Sabtu, so nak tak nak petang ni kene naek ke pejabat untuk chek nama peserta yang boleh jaga pendaftaran. My 2nd Man pun x gi so camner..... so kene mintak tolong kat 1st Lady 2nd Man....haha.

Money Tree ni suatu program yang berkonsepkan marketing of idea for doing business for investors to invest on it or a concept where with idea all can be done. Banyak bende yang boleh dibelajar dari program ni dari presentation skill sampailah....sampai...sampai bila nanti, kita kan bertemu lagiiiii...hehe (lagu). 

Sebenarnya ada dua orang member team aku yang sepatutnya join Program tapi x join sebab futsal....hehe tengkiu ar korang. Tengoklah mungkin kalau ada masa aku akan lari sekejap ke Fakulti untuk pantau registration....kecewa jek Dr Zu bila dia dengar aku ade program Ahad ni.Tapi kalau nak pantau pun aku rasa takde masalah coz bukan jauh pun court futsal seroja ngan Menara SAAS, depan mata jer kot. Nak seribu daya, x nak seribu dalih....

Untuk Ahad ni, Ezri may not join us coz ade training badminton and thanks god coz a back up already prepared. Untuk Ijat plak, aye aye captain.....tapi kan tapiiiiiii......mana plak nak carik baju warna merah ni..... 
 

Comments

Popular posts from this blog

Lirik Pak Ude

Ya Hafizu Ya Syafi, Wahai Yang Menjaga Dan Yang Menyembuhkan, Jagakanlah & Sembuhkanlah

Kolej Matrikulasi Perlis