Blogging Tatkala Esok Pagi Test Dan Aku Tak Boleh Nak Tido...

Sekarang ni jam 4 pagi, esok pagi dalam jam 8 pagi aku akan amek test CRG530 yang tak tau lar nak kata dah prepare 100% or belum sebab aku rasa aku lg banyak memain dari belajo..huhu. Entah lar, seolah-olah dari semester 2, iaitu permulaan aku berjinak dengan jawatan-jawatan penting pelajar ni aku dah mula berubah arah akademik yang sepatutnya menjadi priority seolah-olah menjadi kepentingan yang terpenting bagiku. I really don't know why......

Pas CRG esok, dalam jam 4 petang lak ade paper MAF630....ermmm lagi ar plak x cover ape lagi ni. Nak kata aku ni study last minit, x gak, last minit pun men gak. Maybe only one thing can change me and it is "Discipline". Entah la kalau benda yang aku minat ok plak. Tapi yang peliknya kalau aku dah mula study, nak berhenti susah sama gak cam main kalau dah mula susah nak benti..huhu. 

Mungkin prinsip hidup yang digunakan dalam movie "The Game Plan" yang dilakonkan oleh The Rock boleh menjadi pegangan yang mana dalam cerita ni ada suatu prinsip yang dikeutarakan iaitu "learn it, do it, and like it". Then may be everything will be ur favorites although it is a worst one (u think) before but really give u benefits.

Comments

Popular posts from this blog

Lirik Pak Ude

Ya Hafizu Ya Syafi, Wahai Yang Menjaga Dan Yang Menyembuhkan, Jagakanlah & Sembuhkanlah

Kolej Matrikulasi Perlis