5 Minit Before Periksa Baru Tau Chapter Lain Pun Masuk...

Semalam aku ambek paper AIS630, ermmm nak kata senang tak senang nak kata susah tak susah...sedang, sedang je lar paper ni. Tapi yang aku rasa lucu, boleh pulak aku just baca sampai chapter 4 jek padahal masuk sampai chapter 7...huhu. Aku dah diberitahu masuk sampai chapter 7 oleh member bek aku si Sham ni awal2 lagi tapi tah bleh plak aku ngan confidentnye yakin masuk sampai chapter 4 jek and aku taw bende ni  dari orang laen 5 minit sebelum masuk dewan. So nak tak nak, aku baca sekali imbas tajuk-tajuk dalam chapter lain tu and hafal sikit2 dan alhamdulillah yang aku hafal sikit2 tu la yang masuk...mungkin rezki yang Allah nak bagi kot dan mungkin jugak pengajaran betapa aku perlu belajar camna nak mempercayai orang laen dan untuk pengetahuan aku sebenarnya susah nak mempercayai orang walaupun orang yang paling rapat dengan aku, siapa dia????....hehe let the time decide for it.

Esok paper FAR430 plak, I hope the best for it coz just 2 chapter je yang masuk, really hope I can do the best. Korang doakanlah aku ek dan aku sentiasa mendoakan kejayaan rakan2 aku. 

Sekian salam peperiksaan 

Dari 
Ashraf Zabidi
Universiti Teknologi MARA 
Cawangan Canada

Comments

Popular posts from this blog

Lirik Pak Ude

Ya Hafizu Ya Syafi, Wahai Yang Menjaga Dan Yang Menyembuhkan, Jagakanlah & Sembuhkanlah

Kolej Matrikulasi Perlis