Untuk orang yang aku sayang..

 Haritu kite jalan sekali, bestkan jalan sambel bergurau..

Tp lg best bile awak kasi adiah tu, tu lar adiah paling saye tak boley lupe..

CINTA dari ati ikhlas awak dan Senyuman manis awak..

Esok2 bile saye xboleh jalan, saye nak awak iringi saye, mase nie saye dah xboley nak panggil awak mcm selalu,sy dah pesan dekat keluarga saya untuk panggil awak,janji awak yang kena datang ye....

Mase nie jugak saya nak hadiah lagi tp saye dah taknak senyuman awak tu..

Saye nak awak doakan saya..paling kurang pun sedekahkan Al-Fatihah ye..

Awak bacekan tuk saye ye sbb saye dah xboley bace sendiri lagi dah ye....

Pastu, bile ader orang letak saye bawah dalam liang lahat, awak jgn nangis tau,sy nak awak bahagia yer..awak tak perlu cari saye sebab saye dah xboley nak bersama awak lagi,tak mampu nak bagi awak senyuman lagi,sy tak mampu nak bagi cinta dan kasih sayang lagi awak...sy dah xmampu awak..

tu je saya mintak ye awak..

Janji ye awak..

Comments

Popular posts from this blog

Lirik Pak Ude

Ya Hafizu Ya Syafi, Wahai Yang Menjaga Dan Yang Menyembuhkan, Jagakanlah & Sembuhkanlah

Kolej Matrikulasi Perlis