Test Dalam Kesakitan, Taklimat Dalam Kepayahan

Pagi ni aku ada test QMT, ermmmm.... tak taw lar nak cakap camne sebab semalam aku tido sat jer pas tu bangun study sampai kol 5.30 pagi then tido jap and bangun balik untuk ke test tu.  Anak tekak aku nih still rasa pedih lagi, tak tau la sebab per, so aku bangun2 je aku makan Jujubes (gula2 sakit tekak 2). Pasal test tu entah lar...cam susah jer, pas test ak ade kelas MAF memula faham tapi pas tu agak memeningkan kotak fikiran aku nih... spot market, future market, cpo tu jer la aku taw, nak kira tak berapa mantap sangat.
Tengaharinyer plak aku, Aiman, Halim, Jas ngan Hani kene handle perjumpaan part 6 pasal dinner, sbenarnya aku cadangkan untuk bergerak awal so banyak sponsor boleh dikutip dan dalam masa yang sama mencadangkan untuk buat dua program sebelum bergelar graduan iaitu program motivasi di sekolah dan OPKIM di rumah anak yatim. Entah lar, mungkin fikiran aku jenis welfare dan bukan materialistik kot sebab tu adakan program camni and sebelum bergelar dinner malam pra graduan tu yang kemungkinan besar akan diadakan pada bulan Mac tahun depan, telah ada sumthing yang part dan batch aku sumbangkan kepada komuniti. 

Tapi pada perjumpaan kali ni, Aiman pun agak kecewa dengan kehadiran para pelajar fast track yang tak ramai turun, so aku mintak tolong dia untuk cari member ft yang telah biasa bekerja untuk program2 dan willing to help untuk join sbgai ajk program. Aku dah kenal Aiman ngan Jas, agak lama dan I think both of them are one who I can depend and trust to, camtu gak ngan Halim and Hani yang merangkap Timbalan Pengarah dan Bendahari Program.

Taklimat ni sepatutnya mula pada jam 12.45tgh tapi ramai yang datang awal so kami mulakan taklimat ni pada pkul 12.30tgh. Memula tu ramai yang tertanya perjumpaan ni untuk apa? Aku lebih kepada mendiam diri sebab andai kata aku bagitahu b4, mungkin ramai yang tidak akan turun. Tiga benda yang utama yang diterangkan pada kali ni, tentang dinner, event before dinner and committees.Dengan tekak yang masih terasa pedih ni aku meneruskan taklimat sebab I appreciate on their attendance and commitment for today. Thank you all of my friends from Part 6. 

Comments

Popular posts from this blog

Lirik Pak Ude

Ya Hafizu Ya Syafi, Wahai Yang Menjaga Dan Yang Menyembuhkan, Jagakanlah & Sembuhkanlah

Apa sebenarnya Skandal Enron @ Enron Scandal???