Followers

Sunday, 10 January 2010

Seksyen 2 Pun Punya Alkisah

Kadang-kadang kat kita tak perlu pergi jauh untuk mencari peristiwa yang menarik, pada 4 Januari yang lepas aku ngan Shafiq g Seksyen 2 untuk g kedai. So balik-balik dari kedai kami nampak 2 perkara yang menarik yang kami rasa quite extraordinary ar....the first one is about (gambar kat bawah)


Written at the back of the car " you can parking back of my car is ok, saya 10.30 pm keluar"

If MBSA want to sued this car, do you think they will read this notice. A law still a law, Purposes never make a wrong method comes right....tergelak gak dalam hati...macam2 ada...haha


Kan ke luar petak kuning tu bila2 jek bleh kene saman tapi aku suka pemikiran pemandu ni yang tidak mementingkan diri sendiri....

Lepas tu, Shafiq gtaw aku yang dia jumpa motor abang aku....ha? motor abang aku. Sejak bila plak aku ade abang...haha. Oh rupa-rupanya....


AFJ 8573 and AFJ 3173......haha my abang

Bleh plak dia kata motor abang aku tu lagi lawa dari motor aku, aku tinggal mamat ni kang baru taw...haha. Nasib baek kesabaran aku ni tinggi....la gak...hehe. After that we back to college, yer la takkan nak back to Ipoh kot....semput kot motor aku tuh...haha.

No comments:

Other Topics