Alahai takder air la plak....

Mulai semalam sampai hari ni, bilik aku takder air...huhu. Barulah aku rasa yang dah banyak aku membazirkan air...huhu. So sehingga kol 2petang hari ni aku belum lagi mengenal apa tu mandi.....haha (2 pun nak citer....). That is why orang cakap kita menghargai bila kita kehilangannya...huhu.

Arini member kelaz aku datang bilik mintak consultation untuk program, dia join consultant yg wat program2 ni so dia jadik consultant x pro and dia mintak tolong aku untuk bagi idea...hehe bleh pakai ke idea aku ni.ar belasah jer la...hehe. Baguih Si Ijad ni cecuti keje....baguih baguih tambah softskill and in the same time tambah duet poket.

Esok sampai bukak sem aku akan cbok giler....hehe tapi best dapat menyebokkan diri disamping diriku ini yang memang peneyebok atau bahase saintifiknyer "busybody"..haha. Esok pagi nak jumpa KP and meting KPMMS kul 10, petang naek canselari. Luse ada program ngan Felda kat UiTM, 10,o0o orang belia Felda dijangka akan join program ni sehingga 20 aribulan yang mana atuk aku Dato Seri Najib dijangka akan turun. 20 aribulan lepas abeh jerk program Felda tu aku akan bertolak ke UiTM Seri Iskandar untuk program OM5 ngan KPMMS sampai 25 Disember, 26&27 Mesyuarat Dengan Pengurusan Kolej ngan Biro Pusat MMS...28 sampai 31 Disember MMS....jumpa adek2 baru atau kita sebut PB (Pelajar Baru) dibantu oleh PM (Pembantu Mahasiswa).

Pastu 4 Januari ada jemputan program PPW or Program Pemantapan Wawasan. Apa ek nak cakap nanti...errmmmmmm. Aku rasa 1-3 aribulan nak sambung bwat lesen keta ar....ikut plan  RAP tahun ni ak abeh wat lesen kete tapi maybe tak sempat rasanya....




Goodbye 2009......

Tup-tup kita dah sampai ke penghujung tahun dan lagi beberapa belas hari jer kita akan bertemu dengan 2010 dan berpisah dengan 2009. Only one thing u must know 2009, although u will go and say goodbye to us,  u must know that we will miss you always...haha. Semoga tahun 2010 yang akan kita sambut ni memberikan seribu makna kepada kita dan kejayaan demi kejayaan kepada kita....insyallah.  


Selamat Datang Tahun 2010

Comments

Popular posts from this blog

Lirik Pak Ude

Ya Hafizu Ya Syafi, Wahai Yang Menjaga Dan Yang Menyembuhkan, Jagakanlah & Sembuhkanlah

Kolej Matrikulasi Perlis