TANGGUNGJAWAB PENGARAH PROGRAM MICPA NATIONAL GAMES 2010


Semalam Presiden APACS, Atman ada call aku dia bagitahu aku yang tahun depan ada program MICPA National Games yang nak di buat kat UiTM dalam bulan 3 camtu. Aku on that time dah turun pun sebenarnya tapi disebabkan aku rasa program ni satu program yang boleh melonjakkan nama UiTM khususnya fakulti so aku dengan tangan terbukanyer mengofferkan diri selaku Pengarah program tu...hehe giler kuase btol ak.

There are many games plan to be played here in this program such Telematch and macam2 lagi la, cam yang Atman kata kat aku, budget sume MICPA tanggung so aku just kene claim jer...haha baguih gak tu.B4 this actually this program dibuat kat UM, tapi pada tahun depan depa nak wat kelainan katanya so baguih kalau aku dapat peluang handle program ni.

Insyallah aku ngan Atman akan ke KL minggu depan kat Wangsa Melawati sebab ada meting katanya dengan pihak MICPA. Alhamdulillah aku harapkan agar program ni dapat berjalan sebaik seterusnya dapat meningkatkan nama UiTM dan Fakulti Perakaunan UiTM di Malaysia. Doakanlah program ni berjalan lancar,k. Wasallam.

Comments

Popular posts from this blog

Lirik Pak Ude

Ya Hafizu Ya Syafi, Wahai Yang Menjaga Dan Yang Menyembuhkan, Jagakanlah & Sembuhkanlah

Kolej Matrikulasi Perlis