KENE SAMAN........

Tadi before g semayang Jumaat ak g makan with Halim and Chill kat Seksyen 6, terserempak plak ngan Simbab tapi didn't have chance nak tegur la plak sebab dia dah nak gerak balik....huhu.

 Masjid Sultan Abdul Aziz Shah 

During our lunch time, kami borak pasal percutian ABACCS ke Pulau Pangkor minggu lepaz....although I'm orang perak tapi belum berkesempatan lg nak pi Pangkor...haha. Just dengar citer mak aku jer..la ni ak dengar citer kat Pangkor kebanyakan tempat dah pun menjadi tempat private....faham-faham la ek saper pemiliknya.




Pas tu cam biser g smayang Jumaat kat bilik sendiri2..haha tak der ah. G semayang Jumaat kat Masjid Negeri hari ni....pas semayang Si Halim ajak aku p tempah banner kat Plaza Alam Sentral aka PAS....nak wat camner aku pun menumpang dia jer tadi aku pun g ler ikut budak ni...haha. Bleh plak tiba jer kat kedai banner tu fail gambar banner kat dalam pendrive dia ada virus....ape lagi kene balik amek baru ar....


The kedai situation which situated at fourth floor, Plaza Alam Sentral or PAS

Ak pun cadangkan ler kat dia bwat kat Seksyen 2, murah sket....sbenarnya ak pun x pasti sbb dah lama x tempah banner...kat PAS tadi harga dia RM3 yang 320dpi, untuk yang 760dpi mahal sket RM3.50...tapi lawa ar banner tu.


Halim kene edit balik banner tu sebab terlebih kosong...haha

Pas amek gambar and backup kat dalam pendrive, we went to section 2 to order a banner...tup tup the price is RM4 per feet...haha. Lagi mahal ar plak...pakcik ni kalau nak barang sumer nak yang murah-murah..of course la ek. Last-last, pi balik PAS mall nak tempah banner...kat cni satu lagi benda x sepatutnya berlaku biler....tarikh program LINKOM yang dijangka diwat pada 30/11-3/12/2009...2009 tu ditulis 20009...haha x ker naya naseb baek dia tengok dulu b4 print....mcam2 ade...kalau accountant tulis chek lebih satu kosong maknenyer kene tendang keluar ar tu, bagi rugi kat syarikat jek...haha.




Pas balik bilik petang tu Presiden Apacs call aku pasal meeting ngan MICPA minggu depan kat pejabat MICPA hari Isnin dalam kul 12pm...aku ok jerk aku awal2 suruh dia drive sebab aku nyer lesen baru L...sori bro..haha. Aku sepatutnya, petang ni g Pusat Sukan tapi x dapat nak g sebab hujan yang lebat yang amat...amat..amat la lebat.

Sebenarnya sebelum balik bilik pas tempah banner tadi Halim dapat surat....surat saman dari PDRM....huhu terbang gak lar duet ko Halim. Aku pun pernah kene saman tapi ngan MBSA ar....dua kali plak tu..ikutkan ati x nak bayar tapi biler surat saman dah dianta ke rumah, mak aku pun suruh bayar...siap dia bg duet lagi suruh bayar.. nak x nak kene lar bayar...huhu.

Comments

Popular posts from this blog

Lirik Pak Ude

Ya Hafizu Ya Syafi, Wahai Yang Menjaga Dan Yang Menyembuhkan, Jagakanlah & Sembuhkanlah

Kolej Matrikulasi Perlis