HARI NI AKU STUDY MAF NGAN DONALD TRUMP....

Agak2 apa perasaan korang biler korang dapat buat sesuatu aktiviti dengan orang yang berpengaruh dan yang bergelar jutawan, alhamdulillah hari ni, beliau hadir ke bilik aku untuk study MAF together. Aku pun agak pelik sebenarnya kenapa pulak Donald Trump amek MAF....rupe-rupenye Donald Trump tersebut adalah Donald Trump punyer penonton....haha. Sori terbuat lawak plak...hehe

Apa-apapun goodluck kepada semua yang bakal mengambil exam MAF620 pada esok hari di Dewan Seri Budiman pada jam 2 petang. Aku akan mendoakan kejayaan kita bersama semoga Allah memberkati kita.


Btw petang tadi Iqram tanya aku ada soklan spot ke dak, aku pun yang tak mengharapkan spot ni...haha yer ke cakap ar aku takder soklan spot. Tapi dia cakap bebudak NT part 5 ada yang dapat spot...tah ar aku pun x tau.

Agak2 lepas habis bebrapa chapter maf tadi aku pun tido' ar, tup2 aku bangun abah call ak, katanya nak mai ke S.Alam Sabtu ni, bleh plak hari tu ak ad paper Tax, abah mntk tlg aku rakingkan hotel nanti bila dia mai. Insyallah.... dia gak mintak carikan laptop untuk adek, ak yang paling beso....haha cari ar sendirik bebi..huahhuah. Bleh plak nak offer aku rm2k bli laptop aku, mane ar patut aku beli rm2.3k kut...

K ar nak semayang maghrib dulu, korang doakanlah kejayaan aku dalam exam esok,k.

Wassalam..

Comments

Popular posts from this blog

Lirik Pak Ude

Ya Hafizu Ya Syafi, Wahai Yang Menjaga Dan Yang Menyembuhkan, Jagakanlah & Sembuhkanlah

Kolej Matrikulasi Perlis