3 Papers more to go.....

Esok aku ader test Korea, after that 3 more paper to go and then abeh jer exam esoknya ak ader bengkel teori asas kereta untuk amek lesen...huhu lambatnya aku amek lesen keta.

Tapi takper sesungguhnya ada baik dan buruk dalam setiap yang berlaku kerana setiap satu yang berlaku adalah qada dan qadar darinya.

Pagi tadi aku dapat email dari Datuk Rustam Yahya, Timbalan Duta Malaysia Ke UK pasal program internship aku. Dia kata for the time being aku dah boleh ready untuk ke sana, alhamdulillah. Dia jugak pesan suruh sampaikan salam to Timbalan Dekan Jaringan Industri aku, Dr Rozainon sebab isteri dia bekas Dekan Law dan member baek Dr Rozainun, Dr Mus...haha alhamdulillah sekali lagi diatas pertemuan tu.

Skrang aku tengah ready Korea untuk speaking test esok. Tengah siapkan jawapan dia...haha dah dapat soklan spot kenelah siapkan jawapan...hehe.

Isnin ni ada exam AIS, pagi2 tadi aku mesej si Yana ngan Afiq pasal spot question, Yana cam biaser busy memanjang so tak jawap mesej, Afiq jer yang jawap tapi dia pun x der spot question so maknanya kene cover semue lar...haha.

Ok lah sampai sini jer, nak siap gi semayang Jumaat, karang nak kene bagi khutbah plak...hehe

Wassalam.

Comments

Popular posts from this blog

Lirik Pak Ude

Ya Hafizu Ya Syafi, Wahai Yang Menjaga Dan Yang Menyembuhkan, Jagakanlah & Sembuhkanlah

Apa sebenarnya Skandal Enron @ Enron Scandal???