Seminar FAR 400


Minggu Sabtu lepas, aku follow seminar FAR400, subject yang aku fail sem lepas...haha.

Allhamdulillah, seminar ni walaupun singkat at least dapat mengajar aku tentang beberapa perkara yang sebelum ni aku tak tau.

Program anjuran ABACCS ni merupakan suatu program yang terbuka kepada pelajar yang ambek far400. Sebenarnya pada pendapat aku, subjek ni sebenarnya bukanlah paper killer tapi lebih kepada paper yang bleh menyumbangkan kepada A...bukan konfiden tapi just pendapat...huhu entah camna aku bleh repeat tak tau ar.

Kalau korang nak kata aku tak malu sebab repeat paper, aku akn kata nak wat camner sebab dulu Prof Dr Zaimi Abdullah, TNC Akademik salah sebuah Universiti Malaysia ngan Tony Fernandez pun repeat paper time pengajian kat Universiti depa dulu....haha.

Comments

Popular posts from this blog

Lirik Pak Ude

Ya Hafizu Ya Syafi, Wahai Yang Menjaga Dan Yang Menyembuhkan, Jagakanlah & Sembuhkanlah

Kolej Matrikulasi Perlis