Followers

Wednesday, 7 October 2009

Pekan Syawal AFTAS


Tahniah kepada comitee AFTAS kerna telah berjaya menganjurkan program yang aku rasa gempak...

Program Pekan Syawal ni dianjurkan oleh comitee AFTAS. Diorang sebok menyiapkan tempat petang tu, as YB...haha yer ke, aku pun turun la ke padang untuk melihat dan bantu apa-apa yang boleh termasuklah bantu menyebok dan membantu mengusik orang-orang yang tengah wat keje....haha.

Fiqul ngan Amer di pentas


Malam tu, Dekan Prof Dr Ibrahim Kamal pun turut hadir diiringi oleh KP Fast Track, En Ezren dan Timbalan Dekan HEP yang baru Prof Dr Zuraida. Oleh kerana daging yang dihidangkan tu sedap sangat aku pun tambah la barang dua tiga puluh kali...haha sapa kata makan kat tempat VIP x kenyang....haha.


Mereka bukan nyanyi lagu negaraku tapi ucapan persaraan dari mereka...huhu aku pun sekejap lagi akan turun

Memula aku ingat nak nyanyi lagu raya tau, tapi nak wat camna maybe kali ni bukan peluang aku untuk nyanyi...haha. Tapi aku sebenarnya masa tengah makan aku cukup risau kalau makanan abeh...yer ah, kalau stail bufet, korang order makanan untuk 800 orang makan memang tak cukup tapi kalau 1200 untuk 800 maybe cukup.

 Mamat ni aku tak kenal tapi dia tengah kira variance antara budget hensem dengan actual hensem...haha

Aper yang aku risaukan akhirnya jadik biler makanan abeh dan ramai pelajar yang tak dapat makan. Aku sebenarnya dah pun bagitahu Pengarah Program untuk tambahan bajet untuk makanan dua tiga hari sebelum program untuk order makan tapi maybe dia takut makanan tak abeh aku rasa, yer ah kan ke membazir namanya dan membazir tu amalan _ _ _ _ _.

 Aku ngan Syahiran Presiden AFTAS


Tapi aku sebenarnya berpuas hati dengan program ni sebab dapat mengumpul bukan sahaja pelajar fast track malah pelajar profesional dan normal track. Baguslah kan kita studi di fakulti under one roof so raya pun aper salahnya under one roof gak kan...haha. Tapi sekiranya ada usul untuk mintak satukan semua persatuan ni, aku mentah-mentah akan tolak sebab Persatuan yang telah ditubuhkan ni telah pun ada kepentingan pelajar yang hendak disuarakan contohnya bagi AFTAS menyuarakan suara pelajar fast track, APACS dari Profesional dan ABACCS dari student normal track yang merupakan majoriti. 


With the Pengarah Program, MR Amer....cayalah Amer

Sebelum aku balik, aku sempat ambek gambar dengan beberapa awekz....haha.


Dengan TP Aftas, Liyana


Dengan Lin, SMF Puncak Perdana


Dengan isteri ketiga...haha melawak jek

2 comments:

Lyna said...

yela tue nk nyanyi ... buek

Writer: Ashraf Zabidi said...

Yer, betoi. Cuba tanya bebudak satu meja aku time program tu...huhu. Takper nanti khas untuk ang Yana, aku akan perform time anugerah dekan ni. Datang ek....

Other Topics