Cabaran Untuk Aku



Nampaknya aku akan mencabar diri aku pada 14 aribulan ni waktu hari anugerah cemerlang untuk bersajak dan sampaikan beberapa lagu di dalam sajak tu....insyallah.

Sebagai suatu permulaan aku berlatih setiap malam, bersajak sebagai tanda persediaan ke arah itu.

Maybe pada Aftas Raya Gathering ini aku akan sampaikan lagu raya (maybe lagu raya Dato Ahmad Jais) sebagai pemangkin kepada confidence aku...insyallah.

Macam ayat kat atas ni, " If i had 8 hours to chop a tree, I would spend 6 hours sharpening my axes" bermaksud dalam konteks aku sekarang ni biar kita bersedia lama walau sekejap je....lebih kurang camtu ar.

Buat rakan-rakan doakanlah aku ek....haha.

Comments

Popular posts from this blog

Lirik Pak Ude

Ya Hafizu Ya Syafi, Wahai Yang Menjaga Dan Yang Menyembuhkan, Jagakanlah & Sembuhkanlah

Kolej Matrikulasi Perlis