Terperangkap Kat Blik SMF Sebabbbbbb...hujan

Time law tadi, Krol & Halim x masuk kelas, aku pun conpius ar sebab biasenyer aku yang ponteng kelas law...huhu.Krol gtaw aku Mr D (PB Abaccs) accident. Aku memula tak cayer tapi bwat-bwat la cayer sebab kalau betul camner plak. Aku yer-yer la layan si Krol ni tengok2 memang betui ar...huhu. Mr D (PB Abaccs) ni accident kat depan PKNS. Khabornyer terok gak ler, so after jer kelaz aku terus g Blik Gerakan Abaccs tanyer pasal si Mr D ni. After that Syafiq sampei and nak gerak skali gi Ampuan Rahimah kat Klang, tapi nak wat camner keadaan tak menyebelahi kami...aiceh ayat macam dalam novel ar..haha.

 Gambar aku yang Syafiq amek sambil boring2 lepak kat BG SMF sambil tunggu hujan reda

Aku ngan si Syafiq @ HighnessFiq (erm...yer ar tu)g ar bilik SMF dulu untuk solat Asar then baru g Hospital tapi mcm aku kate tadi keadaan tak menyebelahi, medepankan kami pun dak tapi membelakangi kami tu mungkin ar sebab hujan turun dengan lebatnyer....

Nak tak nak terpaksa lepak kat bilik gerakan SMF sambil surf internet...nasib baek ade internet kalau ader net je, main netball ar aku...haha. Sampai ler nak kat kul 7 gak kami terperangkap, tapi nak wat camner nasib dok gak sebelah ngan kami menyebabkan kami bleh balik dari fakulti dan singgah seksyen 6 untuk membeli juadah tak seberapa...yer ah pada aku takder kuih pembuka selera ngan penutup selera tak seberapa ar..haha.

-----The End------

Comments

Popular posts from this blog

Lirik Pak Ude

Ya Hafizu Ya Syafi, Wahai Yang Menjaga Dan Yang Menyembuhkan, Jagakanlah & Sembuhkanlah

Apa sebenarnya Skandal Enron @ Enron Scandal???