PROGRAM UNTUKMU PALESTIN

Bila terkenangkan nasib saudara kita di Palestin, hati kita pasti terasa sayu dan sedih. Gelaran manusia tak patut diberikan sekiranya kita langsung tidak merasa kepedihan yang dihadapi saudara kita kat sana. Atas inisiatif tu jugak rasanya, AFTAS bwat Program Untukmu Palestin yang sempat aku join, almaklumlah banyak doh keje kat HEP tu, aku pun pening. Untuk waktu skarang Zira akan cover di HEP dan aku akan cover fakulti.


 
Ustaz yang memberikan ceramah pasal Palestin

Sedih aku bile Ustaz ni paparkan penderitaan penduduk dan warga palestin
 
Tapi masalahnya aku rasa aku pakaian aku out of theme la malam tu sebab time tu pun aku ader Konvensyen MPP UiTM SeMalaysia kat Intekma....so terpaksa le pakai gitu..huhu 

Comments

Popular posts from this blog

Lirik Pak Ude

Ya Hafizu Ya Syafi, Wahai Yang Menjaga Dan Yang Menyembuhkan, Jagakanlah & Sembuhkanlah

Kolej Matrikulasi Perlis