Followers

Saturday, 12 September 2009

PROGRAM PEMANTAPAN WAWASAN (PPW)

Pada, ABACCS telah mengadakan Program Pemantapan Wawasan untuk pelajar lepasan diploma yang akan menyambung ke peringkat ijazah.Program tu bermula dari 8pagi sampailah ke jam 5 petang.
Aku telah dijemput sebagai salah seorang VIP untuk program tersebut.

Sesi Pagi
 
Pendfataran Para Pelajar Lepasan Diploma DIA & DIAS

 
Keadaan di dalam Dewan Seminar

Bacaan Doa Oleh Saudara Hariz, Bendahari Kehormat ABACCS
Ucapan oleh YTM Dato Seri Prof Mohd Ashraf...haha insyallah tapi YTM tu konpom x dapat
Ucapan dan Penerangan tentang fakulti oleh Dr Nizal, Timbalan Dekan Fakulti Perakaunan
Penerangan Oleh Ketua Program Normal Trek Puan Intan Salwani kepada para pelajar
Wakil Bahagian Keselamatan memberikan sedikit ceramah keselamatan
Penerangan ABACCS kepada para pelajar oleh penasihat persatuan, Puan Hafizah
Sebelum berhenti untuk waktu tengahari para pelajar dibekalkan dengan makanan tengahari
Sesi Petang
Sedikit penerangan tentang PTAR oleh wakil PTAR
Wajah ajk yang dah penat tapi still boleh terseyumm...haha tahniah la korang 
Melawat bilik paling suka aku pegi...Lab Komputer PTAR
Penerangan tentang PTAR oleh Pustakawan Rujukan
Penerangan tentang sistem OPAC yang digunakan untuk mencari buku dalam PTAR
Tetiba jer aku muncul kat pintu tu biler program agak-agak dah nak abeh...hehe cam biskut marie jap ada jap takde
Tahniah aku ucapkan kepada ABACCS sebab berjaya adakan PPW yang merupakan program wajib untuk para pelajar lepasan diploma ni.Thousands of congrats for the Project Director, Erin, and all the comitees involved.

No comments:

Other Topics