Diari Seorang MPP (Majlis Perwakilan Penduduk....haha)

Hari ni aku patutnya gi kelas tax kul 8.30 tapi x dapat nak g coz mcam tak sedap badan jek...yer ah semalam mesyuarat Jom Nikah abeh kul 1, pi bilik Amer jap kat Meranti ambek surat kelulusan....tup tup pukul 2 baru balik umah(kolej..ar tu).
Hari ni ada kuiz FAR, tah le bleh wat ke dak, sebenarnya ni kali kedua aku ambek paper ni...huhu. Disebabkan tak nak adek-adek aku kat fakulti ulangi kesilapan aku, aku pun wujudkan blog FAR 400 untuk memudahkan lagi pemahaman diaorang.Blog ni still lagi dalam pembinaan dan aku akan masukkan sket sket info dalam tu. Sebab baru aku tahu rupanyer FAR400 bukan le killer paper tapi paper yang patut korang skor A...huhu tapi tah camne bleh repeat plak.
Malam ni ader jamuan berbuka persatuan ngan sekretariat, so aku pun jemput ah sume persatuan untuk join mulenyer Puncak x terlibat tapi lepas aku fikirkan, takpe ler diaorang terlibat tapi yang x bestnya aku x dapat nak provide transport untuk diaorang...huhu.
Malam ni pun ader rehearsal Program Jom Nikah....huhuhuhu. Sok aku ader speaking test weh, camner ar.....nak g ke dak rehearsal ni same-same kita saksikan.Sekali malam ni pun ader mesyuarat pusat MPP....huhu nampaknya konpom tak datang ar

Comments

Popular posts from this blog

Lirik Pak Ude

Ya Hafizu Ya Syafi, Wahai Yang Menjaga Dan Yang Menyembuhkan, Jagakanlah & Sembuhkanlah

Kolej Matrikulasi Perlis