AGM AFTAS & KIK ABACCS

Pas aku menang MPP, banyak program yang aku dijemput untuk sertai, almaklumlah VIP.....hahahah (takder ah melawak jer). Minggu ni ader macam-macam, antaranya AGM Aftas dan ujung minggu nak kene g UUM untuk program Kunjungan Intelektual & Kepimpian Abaccs & Novac.
Masa aku g AGM Aftas tu ader comitee AFTAS yang tanya sape ni....huhu. Nasib baek ader member comitee gak yang jawab aku MPP baru. Antara AGM ABACCS and AFTAS aku lebih suka AGM Aftas sebab tak risky sangat sebab dah tau sape calon presiden dan need vote jer. Tapi kalau ABACCS, pilihan as presiden tu macam terlalu risky yang mane aku 8 orang akan naik keatas pentas dan vote paling banyak jadik presiden dan yang kurang akan menjadi MT based to bilangan votes.
Calon Presiden AFTAS time tu, Yana(Lina) ngan Syahiran. Aku berkenalan first time ngan Syahiran time tu, aku tanya dia nama aper, dia kata panggil Simbab jer...haha mana dia dapat nama tu aku x tau. Aku kenal ngan Yana time aku jadik Bendahari untuk program Dinner Watikah 2008 dulu, aku ler asyik mesej dia mintak duit....haha. Pada akhir AGM tu, Simbab terpilih sebagai Presiden AFTAS yang baru, dan Yana jadik TP...tahniah diucapkan kat dua-dua.
 
En Ezrien Ketua Program Fast Trek bagi Ucapan before Election
Dua-dua calon Presiden AFTAS 2009/2010...haha korang same padan ar pas election pi dating ek
 
Aku tak tau camner mamat kat belah kanan tu bleh muncul...haha



Comments

Popular posts from this blog

Lirik Pak Ude

Ya Hafizu Ya Syafi, Wahai Yang Menjaga Dan Yang Menyembuhkan, Jagakanlah & Sembuhkanlah

Kolej Matrikulasi Perlis