Abah Outstation Ke Abu Dhabi, Dubai

Abah call aku aritu gtau dia kene g Abu Dhabi sebab ada projek baru kat sana, dia kata kene jaga hospital pak arab kat situ, maybe 2,3 bulan...huhu sedih gak ar sebab tak ajak aku..haha.

Aku kata kat abah, ok la tu dalam time economic reccession seperti kata Adam Smith atau kemelesetan ekonomi seperti kata ahli ekonomi Malaysia, Dr Fauziah Karim dapat gak syarikat abah tempat dia keje dapat projek kat luar, alhamdulillah ler.

Abah kata dia akan bertolak dalam awal bulan 5, and maybe balik dalam bulan 8 before puasa. Kalau camtu takper le, sebab boleh gak berpuasa ngan beraya with my dad. Aku cakap kat abah, maknanya mama kena drive la ek pi keje? Abah pun kata yer, betul gak kan takkan nak mintak adek aku yang drive sbab diaorang gi sekolah.

Antara Masjid dalam kawasan Projek Di Abu Dhabi tu yang abah jaga....tah mcam UFO jek

Comments

Popular posts from this blog

Lirik Pak Ude

Ya Hafizu Ya Syafi, Wahai Yang Menjaga Dan Yang Menyembuhkan, Jagakanlah & Sembuhkanlah

Apa sebenarnya Skandal Enron @ Enron Scandal???